wtorek, 7 listopada 2017

Ślubna podróżna.

Witam Was kochani :)
Nasza kochana "Galeria Papieru" co rusz zaskakuje nas nowościami. Jakiś czas temu skusiłam się na zamówienie, po czym stworzyłam kartkę dla kuzyna, który lubi podróżować. Może Wams ie spodoba.

Pięknie mi się tu wpasowała rameczka tekturkowa :)
Kwiatki na pewno wszyscy dobrze znamy :) I serduszka z "Wycinanki".

A to była w zamówieniu :) Same cudeńka. 
Ehh jeszcze mam tak dużo do pokazania, a mój komputer nie chce współpracować :( Nie wiem kiedy Wam to wszystko nadrobię...
Pozdrawiam.
Dżastii.

2 komentarze:

  1. Justynko! Cudowna Karteczka, Piękne kolory dobrałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)