piątek, 19 lutego 2016

Tiniowa

Witam.
Kochani! Niedawno TINA (mój ulubiony domowy fotograf) miała imieninki. Z tej okazji postanowiłam jej sprezentować karteczkę, ale taka, jakiej jeszcze nie robiłam. To wymyśliłam:
Nietypowo otwierana :)


I tak ukryte było kilka słów życzeń :D
No to teraz kilka zbliżeń :D

W papierkach Magicznej Kartki znalazłam taki fajny dodatek z napisem :)

I taka śliczną retro panią :)
Jak Wam się podoba?
Zgłaszam swoją pracę na wyzwania:
http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-12016-bingo-challenge-12016.html (kwiatki, serwetka, napis)
http://klub-tworczych-mam.blogspot.ie/2016/01/wyzwanie-goscinnej-projektantki-bingo.html (sznurek, biel, kwiaty)
http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-33-zielono-mi.html
Pozdrawiam.
Dżastii.

7 komentarzy:

  1. śliczna, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, taka inna, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam ;)
    Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pomysłowa kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)