poniedziałek, 13 kwietnia 2015

"Twórcze Inspiracje" 3/2015 - moje myśli dla Was :)

Dziś kolejna recenzja czasopisma hobbystycznego pt. "Twórcze Inspiracje". Możecie ją zakupić w kioskach lub na stronie Coricamo. Tym razem zeszyt 3/2015

Wydanie poświęcone jest głównie świętą wielkanocnym, ale nie tylko :) Pokazane techniki można zastosować nie tylko na jajka, z resztą sami zobaczycie :)
Oczywiście pokażę tylko rzeczy, które najbardziej mnie urzekły w tym numerze.
Na wstęp mój ukochany w Twórczych inspiracjach spis treści, dzięki któremu macie idealne zakreślenie treści czasopisma.
Na pierwszy rzut oka zakochałam się w tych jajkach
Są prześliczne i proste w wykonaniu. Czasopismo dokładnie opisuje co zrobić czym i w jaki sposób.
Przedstawiono nam tez kolejne śliczne jajka, tym razem przy użyciu koralików. Oczywiście sposób wykonania pięknie opisany.
"Twórcze Inspiracje" zachęcają także do trochę innego spojrzenia na quilling.
Jeśli ktoś z Was ma skarpetki, do których parę zjadły mole pralkowe, to mam dobre wieści. Nie trzeba ich wyrzucać. Czasopismo pokazuje jak z nich zrobić wspaniałe maskotki :) Są przesłodkie. Niestety nie ma dzieci, dlatego taką słodka maskotkę zrobię dla mojego kociego dziecka :P
Teraz inspiracja, która posłużyła mi do wykonania mojego koszyczka. Miałam niestety zbyt mało czasu na zamówienie w coricamo jajka otwieranego, ale pomysł mi się bardzo spodobał :P
Może pamiętacie moją wersję, dużo mniejszą :) -> TUTAJ 
Są także piękne wzorki do haftu krzyżykowego. Serwetka z jajkami podbiła moje serce. Jest przepiękna :)
Sezon ślubny się zaczyna, więc "Twórcze Inspiracje" podpowiadają nam nowe pomysły. Tutaj piękny komplet ślubny. Oczywiście wszystko do własnego wykonania :)
Jak zawsze, na stronie Coricamo można zamówić gotowe cudeńka, lub półprodukty do ich zrobienia. 
Oczywiście zeszyt 3/2015 czasopisma "Twórcze Inspiracje" ma dla nas dużo więcej ciekawych inspiracji do pokazania :) Niezbędne materiały można kupić w sklepie internetowym Coricamo. Warto mieć u siebie ten egzemplarz :)

Zdjęcia są podpisane, ponieważ robione są przeze mnie, telefonem, z mojego egzemplarza gazetki. 

Pozdrawiam gorąco. 
Dżastii.

3 komentarze:

  1. Przydałoby sie w przyszłym roku, te jaja naprawdę fantastyczne, dziekuje za wizyte i zapraszam częściej, pozdrawiam serdecznie, Yolca

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jajeczka z okładki są cudne. Że też wcześniej na ten egzemplarz nie wpadłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skad wziać to czasopismo?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)